Stat açıklamaları
1 sayfadaki 1 sayfası
Stat açıklamaları
Statlar her ne kadar karakteriniz için sizin dşüncenizden değerli olmasa da kıyaslama için gerekli bir kavramdır. Bu başlıkta statlarınızın anlamını detaylı şekilde açıklamaya çalışacağım.
Temel statlar
Güç:
Toplam gücünüz bu gücü basit bir şekilde algılamayın. Bir puan bile aynı anda beş kişinin kafasını koparmak anlamına gelmektedir. Pek tabi bunu sadece savurma gücü olarak değil aynı zamanda zıplamanız, shinkinizin silah formunu kullanmanız için gereklidir. Beş stat puanından sonra verilen puanların çok büyük farklar yaratmayacağını da eklemem gerekli.
Hız: Karakterinizin koşu, silah çekme ve reflekslerinizin hızını etkileyen stattır. Kılıcınızı savurma hızınızdan tutun, basit bir koşudaki deparınıza kadar etkili olacaktır. Refleks statından farklı olarak bu stat sizin bedeninizin verdiği tepki hızını etkileyecektir. Bir şeyin olduğunu fark etmekle ona bedeninizin verdiği tepki hızı arasındaki farkı kavramalıyız.
Dayanıklılık: Fiziksel bedeninizle yapacağınız her şey dayanıklılık gerektirmektedir. Aynı zamanda Ayakashilerin sizin bedeninize fiziksel olarak verdiği hasarı değerlendirecek birimdir. Bir puanda bile bir araba çarpmasının sizi incitmeyeceğini düşünebilirsiniz. On stat puanından sonra büyük değişikler yaşanmayacaktır.
Tanrısal statlar:
Kutsal enerji: Arındırma ve kötü enerjiye karşı dayanıklılığınızı belirler. Arındırma denirken sizin arındırma elementiniz değil bir ayakashiyi yok ederken kılıcınızın ne kadar keskin olacağı üzerine bir durumdur bu; aynı zamanda dualarınızın ne kadar etkili olduğunu da belirleyecektir.
Sezgi: İnsanların hisleri ve dünyadaki bütünleşmeyi temsil eder, geliştikçe etrafta olup biteni hatta düşünceleri duymayı sağlar. Sokakta gezerken insanların kötü hislerini her zaman hissedebilirsiniz kutsal bir varlık olduğunuzdan dolayı. Bunu hissederken düşüncelerini duyamazsınız ne yazık ki. Bu sizin yeni ortaya çıkmış bir ayakashiyi fark etmenizi sağlayacaktır. Karşınızdaki kişinin düşüncelerini bilmek aynı zamanda size büyük avantaj sağlayacak bunun nasıl olacağını söylemeye gerek yok pek tabi.
Bilgelik: Bu oynadığınız tanrının kılıç yolu üzerindeki bilgisini temsil eder. Örnek olarak düşük seviyedeki bir bilgeliksahibi karakter başka bir tanrı ile savaşırken ne yapabileceğini kestiremez. Aynı şey Ayakashiler için de geçerlidir. Ayakashi yok etme üzerindeki bilginizi tanrılar arasındaki ilişkiyi de temsil etmektedir.
Savaş statları:
Shinki kontrolü: Bu stat size rp içerisinde verilecektir. Silahınızla aranızdaki bağı temsil etmektedir. Onunla ne kadar iyi anlaştığınızdan tutun aranızdaki güvenbağına kadar etkilidir. Pek tabi aynı amacı paylaşmanızdan bahsetmiyorum bile.
Teknik: Silah kullanma üzerindeki kabiliyetiniz. Hangi silah olduğu bir fark yaratmamaktadır.
Refleks: Olaylara karşı verdiğiniz tepki ve tepkinin süresini kontrol eden stat. Sezgi ile birlikte çalışmaktadır bu yüzden ikisinin dengede olmasına dikkat edin.
Temel statlar
Güç:
Toplam gücünüz bu gücü basit bir şekilde algılamayın. Bir puan bile aynı anda beş kişinin kafasını koparmak anlamına gelmektedir. Pek tabi bunu sadece savurma gücü olarak değil aynı zamanda zıplamanız, shinkinizin silah formunu kullanmanız için gereklidir. Beş stat puanından sonra verilen puanların çok büyük farklar yaratmayacağını da eklemem gerekli.
Hız: Karakterinizin koşu, silah çekme ve reflekslerinizin hızını etkileyen stattır. Kılıcınızı savurma hızınızdan tutun, basit bir koşudaki deparınıza kadar etkili olacaktır. Refleks statından farklı olarak bu stat sizin bedeninizin verdiği tepki hızını etkileyecektir. Bir şeyin olduğunu fark etmekle ona bedeninizin verdiği tepki hızı arasındaki farkı kavramalıyız.
Dayanıklılık: Fiziksel bedeninizle yapacağınız her şey dayanıklılık gerektirmektedir. Aynı zamanda Ayakashilerin sizin bedeninize fiziksel olarak verdiği hasarı değerlendirecek birimdir. Bir puanda bile bir araba çarpmasının sizi incitmeyeceğini düşünebilirsiniz. On stat puanından sonra büyük değişikler yaşanmayacaktır.
Tanrısal statlar:
Kutsal enerji: Arındırma ve kötü enerjiye karşı dayanıklılığınızı belirler. Arındırma denirken sizin arındırma elementiniz değil bir ayakashiyi yok ederken kılıcınızın ne kadar keskin olacağı üzerine bir durumdur bu; aynı zamanda dualarınızın ne kadar etkili olduğunu da belirleyecektir.
Sezgi: İnsanların hisleri ve dünyadaki bütünleşmeyi temsil eder, geliştikçe etrafta olup biteni hatta düşünceleri duymayı sağlar. Sokakta gezerken insanların kötü hislerini her zaman hissedebilirsiniz kutsal bir varlık olduğunuzdan dolayı. Bunu hissederken düşüncelerini duyamazsınız ne yazık ki. Bu sizin yeni ortaya çıkmış bir ayakashiyi fark etmenizi sağlayacaktır. Karşınızdaki kişinin düşüncelerini bilmek aynı zamanda size büyük avantaj sağlayacak bunun nasıl olacağını söylemeye gerek yok pek tabi.
Bilgelik: Bu oynadığınız tanrının kılıç yolu üzerindeki bilgisini temsil eder. Örnek olarak düşük seviyedeki bir bilgeliksahibi karakter başka bir tanrı ile savaşırken ne yapabileceğini kestiremez. Aynı şey Ayakashiler için de geçerlidir. Ayakashi yok etme üzerindeki bilginizi tanrılar arasındaki ilişkiyi de temsil etmektedir.
Savaş statları:
Shinki kontrolü: Bu stat size rp içerisinde verilecektir. Silahınızla aranızdaki bağı temsil etmektedir. Onunla ne kadar iyi anlaştığınızdan tutun aranızdaki güvenbağına kadar etkilidir. Pek tabi aynı amacı paylaşmanızdan bahsetmiyorum bile.
Teknik: Silah kullanma üzerindeki kabiliyetiniz. Hangi silah olduğu bir fark yaratmamaktadır.
Refleks: Olaylara karşı verdiğiniz tepki ve tepkinin süresini kontrol eden stat. Sezgi ile birlikte çalışmaktadır bu yüzden ikisinin dengede olmasına dikkat edin.
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz